Saturday, March 19, 2011

Texten kom inte med

Av nån konstig anledning kom texten inte med :S

Kakdeg är gott tycker jag, speciellt cookie dough. Det är nästan 
godare än cookies. 
Jag var så gottasugen idag men vi hade inget godis. Först så tänkte jag göra smörkräm, men det blev Cookie Dough istället.

Om du gillar kakdeg lika mycket som jag så får du receptet nedan

100 g smör
1 ägg
Ca 1dl vardera farinsocker och rörsocker
Typ 1-2 dl mjöl
Hackad choklad
Lite vaniljsocker

Kör smöret i micron så att det blir kletigt. Blanda i sockret och sen ägget. Det ska bli krämigt, om det blir slemmigt så blanda in mer smör och socker. Häll i mjölet det ska bli ganska kletigt men inte alltför kletigt. Till sist häll i chokladen. Klart!

Yum Yum Yum!

Skickat från min iPhone

1 comment:

  1. Kan man lägga den i glass och sen blir det en sån där tom o jerry glass

    ReplyDelete